هیچ نرفت و نرود از دلِ من صورتِ او...

صبوری

چهارشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۵۷ ب.ظ

از یار یاد گرفتم صبور باشم و دیرتر قضاوت کنم. یاد گرفتم کمی طولانی تر منتظر بمونم، کمی بهتر مشاهده کنم، کمی بیشتر گوش کنم و کمی دیرتر تصمیم بگیرم.

یار یادم داد اعجابی رو که میتونم با شکیبا بودن تجربه کنم هرگز با عجله نمیبینم.

یار یادم داده که وقتی عصبانی و دلگیرم صبر کنم و اقدام به هر کاری(صحبت کردن، تصمیم گرفتن، تنبیه کردن و...) رو به وقتِ آرامش موکول کنم.

یارم بهم یاد داد بعد از صبوری آرامش میاد و بعد از شتابزدگی، آشوب و بلوا...

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۱۸
samberry

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی