هیچ نرفت و نرود از دلِ من صورتِ او...

علفِ هرز

يكشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۳۲ ب.ظ
(تاریخ نگارش: 23.5.96)

یار: یه سوال بپرسم؟

من: بپرس عزیزِ جونم.

یار؟ من قبل از تو چطور زندگی می کردم؟

من: من قبل از تو زنده نبودم، به خدا قسم که نبودم...

 

یار میگه تنها چیزی که تو این دنیا می مونه محبته. میگه باقیِ چیزا ارزشی ندارن.

وقتی با یار هستم تنها چیزی که مهمه و ارزش وقت گذاشتن داره من و اونیم. وقتی پیشِ همیم دنیای من میشه خودم و خودش و رابطمون...

من میگم چه خوب میشه یکمی از زندگیِ بقیه بیرون بیایم و سر و روی رابطه هامونو صفا بدیم چون ممکنه از لا به لای همین غفلت ها یهو علفِ هرزِ فراموشی ریشه بِدَوونه...

 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۲۹
samberry

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی